2008-06-15

Ny kompis!

Jag blev så arg att jag ville grina igår när Villa gjorde 1-2 målet... Sååå nära poäng!
Jaja, ny match på onsdag.

Idag var jag på Elgiganten och köpte en ny dator. En bärbar som inte tar så stor plats som mitt åbäke till dator jag har nu. Men jag fick inget usb-modem med mig hem som jag behöver för det mobila bredbandet så det blir till att åka dit efter jobbet i morgon och fixa det. Nyfiken på hur det kommer att funka med det.
Hinner inte dit på lunchen för då ska jag besiktiga bilen för första gången. Inte första gången för honom, men för mig.
Hoppas verkligen att han går igenom!

Nu har jag bestämt mig för att åka till Lofoten v.32 i stället för då kan jag ägna mina två första semesterveckor till att flytta och dona i lägenheterna. Sen jobba en vecka och sen åka upp dit. Blir så stressigt annars känner jag. Lutar faktiskt åt att det blir nattåg, då kan man ju sova bort det mesta av restiden liksom.

Inga kommentarer: