2008-06-18

Varför mår jag illa?

Idag nångång på förmiddagen blev jag helt tvärt illamående. Det var som att nån (elak jävel) tryckt på en knapp. Mådde riktigt pyton så jag var upp på toa och kräktes lite, jobbade tills folket kommit tillbaka från lunchen och sen åkte jag hem.
Kräktes en gång hemma också och sen har jag sovit lite. Mår fortfarande lite illa, men jag kanske behöver få i mig nåt i magen. Åt visserligen några köttbullar och lite stuvade makaroner (för övrigt dom äckligaste stuvade makaroner jag nånsin ätit) men jag behöver nog kanske få i mig nåt mer.
Men inget av det jag är sugen på finns hemma hos mig. Munkar, vattenmelon och fruktsoppa är det jag kan tänka mig just nu.

Ikväll gäller det, hoppas dom ser till att spöa ryssarna nu då! Man får även hoppas att jag mår lite bättre då så att jag orkar leva mig in i matchen riktigt ordentligt.Vet inte riktigt varför jag mår så illa. Har inte ätit nåt konstigt allafall. Enda rimliga förklaringen jag har är att jag glömde ta p-piller i måndags så jag tog måndagens piller igårkväll och tisdagens i morse. Kanske blev för tätt inpå? Har ju gjort såna misstag förr men då har jag ju tagit två piller på samma gång. En gång blev det fler än två... Otroligt korkat gjort och jag fick verkligen stå mitt kast den gången. Spydde som en gris hela natten. Hormonöverdos!

Inga kommentarer: