2008-06-16

Premiär!

Bloggar för första gången från min nya dator. En bärbar HP. Jättefin är den och betydligt mycket smidigare. Den andra är ju en kvarleva från svunna tider.

Lilla gubben tog sig igenom besiktningen idag också=) Måste visserligen byta en pakeringslampa men i övrigt var den som ny sa hon.
Kände mig lite ängslig när dom kört upp den i luften och höll på att banka och ruska på honom.

Vad har en parkeringslampa för funktion egentligen? Och var sitter den? Kanske ska ta reda på det...

Nä nu ska jag nog ta och fixa några mackor och sen kolla på American gangster. Har en känsla av att den är bra.

Blev förresten alldeles lycklig när jag kom hem från jobbet och det låg ett livs levande paket på hallmattan. Knappast ofta det händer.
Var ett kort och två par jättefina örhängen från min lillasyster uppe i Lofoten. Ett par med beige stenar och ett par med gröna, min favvofärg. Tack så väldans mycket Lillfia!

Inga kommentarer: