2010-01-12

Mycket att se fram emot detta året!

Ibland kan man undra vad folk skulle tänka om dom hörde allt som sägs på mitt jobb. Och nu menar jag inte "skvaller och skitsnack" utan våra konversationer helt enkelt. Idag kunde man tex. höra:
- Om du drar isär så kan jag stoppa in den!
Haha, taget ur luften kan ju det betyda vadsomhelst.

Igår fick jag och Amanda en liten stund över och kom på att vi skulle göra "sodastreamad o´boy". Hmm, kändes som vi blev snuvade på nåt där, men det gick ju att dricka både kall och varm.

2010 kommer helt klart bli sååå mycket bättre än 2009! Vet det redan nu.
Lea försvann ju 2009 och det var piss och pest och senapsgas. Men sen 2010 kom hon tillbaka:-)
Har massor av roliga saker att se fram emot det här året. Längtar t.o.m till jag fyller år. Hoppas på en riktigt rolig fest då!

Inga kommentarer: