2010-06-04

Back to life!

Nu har jag ÄNTLIGEN en ny dator!!! Visste ju inte hur det skulle bli med min gamla så därför beställde jag ingen förrän igår när jag inte längre kunde vara utan. Vet inte exakt vad felet var men det var inget att göra nåt åt tydligen. Tack och lov kan jag få tillbaka mina bilder och musiken jag hade på hårddisken. Var ju ändå det som var viktigast. Har visserligen de flesta bilderna på skivor men inte alla.

Nu har jag även skaffat mig en extern hårddisk som jag tänkt göra i evigheter.

Det är konstigt hur man fungerar, det känns som jag varit avskärmad från "verkligheten" hur länge som helst. Har ju kunnat kolla viktiga saker på jobbet/lunchen och hemma hos mamma och pappa men tänk vad bortskämd man är ändå. Man använder ju datorn och internet sjukt mycket.

Inga kommentarer: