2010-06-24

Min favvo!

Gjorde lite skönhetsshopping på lunchen idag. (Tyvärr fick jag ingen skymt av Maria Montazami som var i stan) Köpte en brun utan sol, en rea-parfym från Replay, en rea-ansiktscreme från Biotherm och min absoluta favoritparfym; RALPH!

Det är faktiskt min tredje flaska av den parfymen. Dom får aldrig nånsin sluta producera den!

Rivigt i halsen även idag, så nu är det te med honung som gäller. Detta tillsammans med ett utsökt fat med spagetti kokt i buljong och smör och ost på det!
Så fort Danmark-Japan är över så ska jag se en film tänkte jag. Väljer mellan The wrestler och En enda man. Båda ska hinnas med under helgen men blir bara en av dom ikväll.

2 kommentarer:

Svorsken sa...

Bilderna kom redan idag,tuuusen tack!!

Vi hittade nog en soffa,en bæddsoffa så mor å far har nå bættre stælle å sova på framøver!
å en mini stol til lilleman, å soff bord,å små grejer...hærligt med presentkort!!:)

Hærligt med sånn shopping,den parfymen luker ju jætte gott!!

Hadde du en trevlig midsommar igår??

kramar

Hanna sa...

Oh, jag mötte Montazami på systemet;) haha. Vad hände när du fick inflammation i handen?

Jag ska nog tra sprutan, men då finns alltid risken att jag blir sjuk. Sprutan slår ut imunförsvaret och jag vill inte vara sjuk.. men det ordnar sig.

Börjar jobba på måndag också, suck! Vad fin bloggen är, riktigt sommrig.

Stor stor kram till dig!