2010-06-23

Midsommartjej

Jag blir snart vansinnig! Det går inte att komma till startsidan för facebook nu på min dator. Det står att sidan är klar men det är bara vitt vitt vitt! Har startat om datorn en gång men det funkar fortfarande inte:-(

Alla andra sidor funkar ju som dom ska! I-landsproblem visserligen, men det ska ju bara funka! Katten är som en igel efter mig och ska ligga i knä och går jag iväg följer hon mig tätare än sin egen svans.
Midsommarafton snart igen då! Denna blir en nykter sådan för min del. Jag är rätt trött och sliten efter alla helger med fest som varit nu på slutet. Och man får ju tänka på att jag är 30+ nu, haha! Så jag tar bilen och åker till Flästa och äter midsommarmiddag hos Ulf och Ulla! Glad att slippa dricka snaps!

Och som det känns i min hals just nu känns det som ett extra bra beslut, har varit alldeles "rivig" i halsen hela dan och hostat en del också. Men sjuk ger jag fan i att bli helt enkelt!

Dricker lite grönt te med honung nu för att lindra, också tänkte jag se på film. Prime - Nära och kära!

1 kommentar:

Svorsken sa...

åh tusen tack!!
Skall bli så kul å se alla bilder,borde gjort som Monica & Chandler å haft engånskamror:)

Trevlig midsommar!!