2012-08-25

Kräftskiva!


Igår var det då dags för en efterlängtad kräftskiva! Åkte hem till Kerstin direkt efter jobbet. Alla andra hade ju redan kommit. Så med mig var vi 11 fina töser! Jag kunde nästan inte sluta äta kräftor och räkor, proppade i mig hur mycket som helst. Det är ju sååååå gott! Hade nästan inte tid att prata eller dricka. Sen kan jag ju meddela att Bacardi breezer vattenmelon skär sig rätt mycket med skaldjur också, haha!

Kvällen fortsatte med prat och MASSOR av skratt! Tårarna sprutade vid ett flertal tillfällen. Himla fina vänner det där. Jag, Cissi, Malin och Veronika sov även kvar hos Kerstin sen, riktigt mysigt!

4 kommentarer:

Stina sa...

Så himla värt med kräftor!! Egentligen är det ju rätt osocialt för iaf jag äter äter äter och har full koncentration på mina kräftor och så blir! ;)
Jag har hittat mitt skrivbord nu, lägger upp bild sen:) kram!

S sa...

Hm skrev från telen så kom med lite ord som inte skulle vara med :)

Svorsken sa...

Det såg mysigt ut!!

Hærligt med tjejkvæll Med øvernattning!!

Svorsken sa...

Det ær jag å Marius som åker dit,blir bara en lång helg från onsdagkvæll til Lørdag førmiddag men det skall bli såå hærligt!'
Njuta av lite ledig tid och massa Shopping!!:))