2012-08-09

Roligt att vara spontan ibland!

Igår fick jag ett infall från nånstans, varifrån har jag ingen aning om?? Men mitt i en sms-konversation med Sofie slängde jag ur mig att vi borde boka en resa till Jordanien. Nu kanske inte det är det första landet man tänker på att åka till, men det grundar sig i nån artikel jag läste i vintras att man kan bo på riktigt lyxiga hotell till väldigt bra priser där. Sagt och gjort, innan dagen var slut hade vi faktiskt bokat en vecka där, på ett 5-stjärnigt hotell :D För mindre slantar än jag betalat för mina senaste resor! (om man räknar till dom resor jag betalat själv alltså) 1:a december åker vi och blir borta en vecka!


Aqaba heter stället vi ska till och vi ska bo på Mövenpick Resort & Residences. Det ligger alldeles vid Röda havet! Vi har tänkt göra utflykter till Döda havet och Petra under veckan vi är där.

Känns helt underbart att ha nåt att se fram emot!!! Och resor är ju det bästa man kan sysselsätta sig med.

Inga kommentarer: