2013-04-27

Fin lördag!


Idag tog jag mig en liten ensamtripp till Gävle. Behövde komma ut lite kände jag. Shoppade inte mycket som ni ser, men är väldigt väldigt nöjd med köpen jag väl gjorde. Allra bäst var ju att jag hittade en ny plånbok. ÄNTLIGEN! Har letat i flera år efter en ny, men har inte hittat nån som varit tillräckligt bra. Den jag hade var nämligen väldigt bra, och svår att toppa men den börjar bli sliten och trist.
Köpte även ett par hörlurar till min jobbarkompis, men dom fick inte vara med på bilden.
Tycker faktiskt det är skönast att shoppa ensam, då kan man gå i dom affärer man vill i den takt man vill.

När jag var klar med mina inköp så käkade jag på donken, och mötte sen upp med en "kaffe-dejt" :)

Sen var jag ett tag på Hans-Jons och mamma kom på idén att vi skulle ha ankrace i bäcken! Haha! Kul faktiskt, och min röda anka vann båda loppen. Nu sitter jag hemma i soffan med massa positiv energi och äter lite chips.

1 kommentar:

Svorsken sa...

Førstår att du væljer att åka sjælv,jag ær också en "ensam shoppare" :)

Tycker ankracet var en fantastisk ide!:)))

Hoppas du hadt en fin helg!
Kram