2013-04-10

Lilleman!

Igår morse tyckte jag inte att Franco verkade vara sig själv riktigt. Hängig och ynklig liksom. Så jag lät honom vara inne och bad Sofie titta till honom under dan.
När hon var hit släppte hon ut honom.

Ropade och letade flera gånger under kvällen men han kom inte. Hade han varit pigg på morgonen hade jag inte oroat mig. Han sover visserligen oftast inne, men nån natt ibland är han ju ute. Inte heller i morse kom han när jag ropade och leta efter honom. Var med tungt hjärta jag åkte till jobbet. Men efter några timmar fick jag bildbevis från Sofie att han kommit hem.

Men jag tycker fortfarande han verkat hängig. Han har legat konstant ikväll och inte ätit nåt. Det är säkert bara nån slags "kattförkylning" eller nåt, men jag önskar han kunde tala om vad som är fel. Min lilla bebis.

3 kommentarer:

Stina sa...

Vilken tur han kom hem igen och hoppas han kryar på sig snabbt <3

Anna sa...

Han är den vanliga Franco nu igen, tack och lov! :)

Svorsken sa...

Så bra att han ær bættre!'
svårt nær djuren inte kan sæga nått heller:/
God helg!!