2011-09-29

Jag och kläder...

Jag har en tendens till att alltid föreställa mig ett plagg jag vill ha innan jag vet att det finns nåt sånt att få tag på. Nu senast gällde det en jacka. Ville ha en mörkblå höstjacka som går ner över röven, har "snörp" i midjan, luva och är rätt så varm. I de allra flesta fall så får jag nöja mig med nåt helt annat än det jag fantiserat ihop i skallen. Men nu hade jag tur! Hittade exakt en sån jag vill ha på Lindex! :) Ville inte ha päls runt luvan, så jag är väldigt glad att det gick att ta bort det! Tilläggas bör att jackan är mycket finare i verkligheten än på bilden.

Igår fick jag en "bild" av en tröja jag skulle vilja ha, färg spelar mindre roll (så länge den inte är ljus, passar inte i ljusa färger) Och idag när jag kom till jobbet hade Amanda precis en sån tröja på sig. Hon hade köpt den på HM så på måndag när jag ska till Hudik, för att skjutsa mamma till sjukhuset, så ska jag kika efter den där.

1 kommentar:

Svorsken sa...

Snygg jacka!

Ja skall bli så skoj å komma hem lite,æntligen får træffa Edgar å alla andra bebisar som sækert væxt massa! huff,det går fort...

Vi ær nog bara hemma på lørdagen ifall du skall nått till hansjons då!