2011-09-11

Slapparsöndag!

Enda lediga dagen den här veckan. Har faktiskt enbart slappat om jag ska vara ärlig, bortsett från lite diskande. Legat i soffan och läst Hypnotisören, som är riktigt spännande, och druckit enorma mängder te. Franco har myst med mig en hel del, men han har även spenderat lite tid i ett av dom stora träden här utanför med stora grannkatten sittandes nedanför... :) Matte lät bli att gå ut och "rädda honom" för jag tänkte att han ju måste lära sig sånt där själv. Men det är inte det lättaste att låta sin rädda lilla bebis sitta där själv...

Mamma och pappa var förbi en sväng också. Tror ärligt talat inte att det är mig dom vill besöka för dom har aldrig hälsat på så ofta som dom gjort dom senaste veckorna :D Pappa hade med sig bilderna han tog på Franco när han var ute första gången, så ni får tre av dom här. Han är verkligen en exemplariskt fin katt!! Även om jag nog ett tag där inte trodde det skulle bli nån som helst ordning på honom. Även om jag såklart hoppades för allt jag var värd, med tanke på vad alternativet var.


2 kommentarer:

Svorsken sa...

Det såg himla gott ut den dær middagen!
Åh så Skønt med en slappar dag,har faktist njutit av lite tid i soffan jag också dem hær dagarna!

kram

stina sa...

jag drömde om franco onatt, jag var kattvakt. det blev en sån där stressdröm när allt gick fel, glömde mata, katten kissade överallt osv osv. haha sjukt