2011-09-17

Lista!

Här kommer en sån här liten trevlig lista:) Var ett tag sen jag gjorde nån sån och jag tycker ju det är jättekul:)

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Rätt bra måste jag säga. Detta är en bra vecka till skillnad mot för förra.

Favoritgodis: Popcorn!

Är det nåt du absolut inte äter: Massor tyvärr. Tex kokta grönsaker

Kläder just nu: Blåa mysbrallor och en alldeles för stor, men ack så mysig Oakley-tröja som jag fick i tisdags.

Musik just nu: How do you keep love alive med Ryan Adams

Vad sa du senast: Vet inte helt säkert, men det skulle kunna vara ”Inte klorna!!”

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Stenåldern, om det bara var för en kort stund så man kunde kika runt lite och se hur dom hade det då.

Sommarplaner: Kan inte direkt påstå att jag har nåt planerat alls. Känns lite avlägset om man säger så…

Fisk eller badkruka: Badkruka mest, men jag badar gärna utomhus

Saft eller alkohol: Hmm, denna är klurig. I ärlighetens namn så tycker jag att alkoholfritt är godare.

Hur många kuddar sover du med: Har 4-6 kuddar i sängen, men typ 2 som jag sover med.

Favoritväder: Sooool!! Oavsett årstid! (föredrar dock mest sommarvärme)

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Båt, handduk och en trevlig vän

Spelar du nåt instrument: Nä! Men det hade ju varit roligt att kunna.

Morgon- eller nattmänniska: Utan tvekan nattmänniska! Fungerar inte alls på mornarna.

Sparare eller slösare: Slösare! Men jag är också bra på att snåla när det verkligen behövs. (av just den anledningen att jag är en slösare)

Bästa film: Åh vad svårt! Kan verkligen inte svara på den.

Tror på liv på andra planeter: Jag tror nog det

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja

Älskar du henne/honom fortfarande: öh, nä!

Har du några homosexuella vänner: Ja

Tror du på mirakel: Ja det gör jag ju!

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Klart man kan bara man vill!

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Både ja och nej. Beror nog mycket på vad det gäller.

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Antalet varierar mellan 0, 1, 2 eller 3

Bio eller promenad: Bio! Men jag gillar att promenera också.

Är du kittlig: Ja det är jag verkligen!

Snarkar du? Nej, åtminstone har ingen sagt att jag gör det.

Stjäntecken? Tvilling

Rädd för insekter? Nix!

Största svaghet: Unga söta pojkspolingar… Som kryptonit för mig! :p

Det här är jag bra på: Komma ihåg folks födelsedagar. Och jag kan osunt många kunders personnummer...

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Tankeöverföring

Vad vill du jobba som? Om jag bara hade förmågan skulle jag skriva böcker

Chips, morötter eller godis? Chips! Och morötter! Och lite godis…

Pizza eller hamburgare? Hamburgare!

Skriver du dagbok? Ja, det gör jag faktistkt. Inte varje dag, men lite titt som tätt.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har ju redan två tatueringar

Stökigt eller välstädat? Gärna välstädat, även om det mycket sällan är det

Saltar du på maten? Ja, om det behövs. Salt är helt klart mer min drog än socker.

Gillar du att sjunga? Ja, så länge andra slipper höra. Vill helst inte höra själv heller.

Anser du att du är stark? Beror på vad det gäller. Men jag har starka nypor :)

Brukar du sola? Ja, även om det sällan blir nåt resultat ;)

Röker du? Snusar du? Nä. Har faktiskt aldrig rökt ett bloss i hela mitt liv. Och snusa har jag lovat mig själv att aldrig mer göra.

Använder du knark? Verkligen inte!

Kaffe, te eller inget? Föredrar te (dricker det just nu) men jag dricker kaffe också

Har du en besatthet? Besatt låter så allvarligt, men jag har nog några ”hang ups”

1 kommentar:

stina sa...

wiihooo!!! :)