2011-09-21

Kommer inte på nån rubrik

Full fart på Franco igen! Skönt!
Just nu försöker jag få honom att inse att det är roligt att vara utomhus, men jag antar att han ligger och trycker under bron som vanligt. Låter honom vara ute ett tag till så jag kan skriva lite ifred. Svårt med ett klängande djur annars.

Lite smått galen just nu för att fyran inte funkar (men alla andra kanaler) Har två antennuttag, och oftast brukar det funka att byta om kanalerna krånglar men INTE nu när jag vill se Bonde söker fru. Får väl kolla på tv4 play när det kommer ut där. Vilket jag hoppas det gör så fort programmet är sänt. Vill ju se det ikväll så vi har nåt att prata om på jobbet i morgon, haha!

Ja jag vet, jag är patetisk som bryr mig om andras kärleksliv mer än mitt eget. Men sån är jag. Deal with it!

1 kommentar:

Svorsken sa...

Skønt att han ær bra igen!!
Kram