2011-09-15

Trevligt sällskap!

Sitter just nu vid datorn med en sovande kille i varje soffa. Är barnvakt åt Martin ikväll och han och Franco ligger så sött och sover just nu. Tidigare kollade vi på den gamla klassikern Goonies - Dödskallegänget.
Idag på jobbet hände en sån där lite "sjuk" grej. Jag stod vid slipmaskinen som vanligt och Katarina satt och justerade bredvid mig. Rätt var det var så började jag av nån anledning börja nynna :Mitt i djungeln, den stora djungeln... Sen tystnade jag och bara några sekunder senare kom Amanda runt hörnet och sjöng: In the jungle, the mighty jungle... Till det måste jag då tillägga att den låten INTE hörts på radio innan och hon kan OMÖJLIGT ha hört mig nynna på den innan hon kom för hon var på ett helt annat ställe i butiken. Katarina bara satt och stirrade på oss, haha! Men det är väl som det sägs att "Great minds think alike" :D Var ju kanske inte den mest vettiga låten att nynna på heller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan vara för att dom gör reklam för Lejon Kungen på tv just nu!