2011-09-24

Nöjd?

Jag har haft lite av en "vakna-upp-väx-upp-gör-nånting-åt-dig-själv-och-dina-känslor-eller-bristen-av-det-vecka". Eller så skulle man kunna säga att jag fått mig några tankeställare.

Amanda tipsade mig om att lyssna på låten Nöjd? med Veronica Maggio i början av veckan. Och den var lite som en knäpp på nosen... Sen har den rullat på repeat i min hjärna hela veckan. Nån natt vaknade jag även med ett ryck av en "mardröm", skulle jag berätta om den så låter det verkligen inte som en mardröm, men för mig var det en sån. Drömmen sa mig väldigt mycket alla fall!

Hursomhelst så är det skärpning som gäller för fröken Zetterlund framöver! Eller ja, jag ska åtminstone göra mitt bästa för att försöka...

Nu väntar jag väl i stort sett bara på att mamma ska höra av sig, ska ÄNTLIGEN få komma ut i skogen och plocka svamp idag!! Som jag längtat! Senare ikväll blir det nog nån form av festligheter som det ser ut som. Planerna är inte helt på det klara ännu. Tror att det kan bli en riktigt bra dag det här!

Inga kommentarer: