2008-05-07

2008?

I slutet av 2007 kände jag att 2008 skulle komma att bli ett ovanligt bra år. Det kändes liksom starkt i hela kroppen.
Nu har en dryg tredjedel gått och ännu har inga storslagna saker hänt... Inga dåliga grejer heller visserligen.
Det ska vara nya lägenheten då förstårs. Den ser jag jättemycket fram emot. 20 kvadrat större än jag har nu.

Eller skulle det kunna vara så att nåt storslaget redan hänt i mitt liv, fast jag liksom inte märkt det? Att det storslagna bara väntar på att jag ska upptäcka det??

Å andra sidan är det ju hela 2 tredjedelar kvar av 2008 också. Så jag ser med spänning fram emot resten av året... to be continued!

Hoppas verkligen att jag tar mig iväg upp till Lofoten i sommar. Är nog sinnessjukt vackert där tror jag. Blir troligtvis v. 29 i så fall, eftersom jag måste packa mitt bohag och flytta veckan efter. Om det är dåligt väder v. 30 så kan det vara mitt fel, jag önskade mig det häromkvällen nämligen. Blir ju inget packande av om solen skiner. Fast blir det fint väder så får jag väl packa på nätterna och ligga på stranden och sova på dagarna. Får ta med mig äggklocka så att jag kan vakna och vända på fläsket ibland.

Inga kommentarer: