2008-05-09

Snart får jag sova!!

Grymt skönt att vara ledig 2 dagar nu kan jag lova. Idag har det varit galet mycket på jobbet. Fullt ös från början till slut! Kan lova att det märktes på kassarapporten också.
Började ju t.o.m en timme tidigare eftersom vi hade möte. Mör är bara förnamnet.
Kom ju inte i säng i bra tid heller som vanligt... helt omöjligt! Och klockan 05.15 ringde klockan, dock inte min utan Sofies. Hon sov hos mig och skulle med ett tåg till favvostaden Götet. Fick ju ligga kvar i sängen ett tag till men det var lite si och så med omsomnandet.

Igårkväll var jag på Sport In och käkade gooood mat med Sofie, Sara, Jennie och Linnéa. Martina kom även en sväng senare. Jag åt kycklingspett med bakad potatis och tzatziki m.m. Riktigt smaskens!
När jag och Sofie kom hem började vi kolla på Good luck Chuck men Sofie kunde inte hålla sig vaken så när hon gick och la sig knäppte jag av och gjorde detsamma. Så efter att Berg flyttat in hos Gudrun Schyman ska jag kolla klart på den. Mycket rolig är den allafall!

1 kommentar:

stinch sa...

jaaaa supernice att flytta!
skönt för dig att du oxå ska det snart! :)