2008-05-18

Swoosch!

Jaha, då har den här helgen gått också då. Det mesta av den har bara varit ett enda töcken i huvudvärk tyvärr =(

"Shoppat" lite har jag gjort allafall, och med shoppat menar jag rotat i Sofies garderob för att se vad hon lämnat hemma. Hittade några jeans jag kunde ha allafall och lite annat... Ska nog passa mig för att lägga in dom i min garderob eftersom alla byxor tycks krympa därinne. Hoppas det blir bättre när jag flyttar och får nya garderober. Får nog höra med Mari hur det är med krympandet i dom.

Ska faktiskt bli skönt att jobba i morgon. Fick ju inte ett skit gjort i fredags... först var det ju fredagsmöte och sen blev det ju som det blev med mig. Låg uppe i soffan i två timmar innan jag fick skjuts hem. Var ju ett litet företag bara att pallra sig upp på toa. Skönt att man ha så underbart snälla jobbarkompisar som tar hand om en allafall! (men toa gick jag ju på själv)

På onsdag är det dags för Vårruset i Gävle. Jag kör på förra årets vinnande koncept att gå i stället för springa, blir nog bäst så. Ser mest fram emot picknicken efteråt. Vore kanske lite väl optimistiskt att hoppas på bättre väder än förra året då vi hade regn. Som det varit i helgen så skulle det ju kunna bli snö.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite... Samtidigt ska jag försöka klura ut nåt att ge till morsan på söndag. Morsdag ni vet.

Inga kommentarer: