2008-05-06

Schampo...

Förra veckan när jag och Marie med e var på Rusta blev jag lite nostalgisk (vilket är ett vanligt förekommande fenomen om man heter Anna Zetterlund) och köpte både en tub rosa tuggummi, sånt där som man får tugga som en galning innan det blir rätt konsistens och när det väl blivit det så har smaken försvunnit och en flaska Jane Hellen-balsam. Givetvis den turkosa sorten! Inte för att jag kommer använda den särskilt mycket utan enbart för att det luktar ljuvlig ungdom!

Jag har ju faktiskt lärt mig att det är värt dom extra pengarna för att köpa "riktigt" schampo och balsam. Det går ju liksom inte åt lika mycket och dom senaste gångerna har jag köpt 1 litersflaskor och dom har ju räckt ett år. Totalt värt det! Snart är det dags att köpa nytt, ska nog prova Tigi Bed head, moisture maniac den här gången. Har läst om det och enligt beskrivningarna ska det passa till min hårtyp.

Inga kommentarer: