2008-05-04

Snart är den långa helgen slut

Nu har jag inte skrivit på några dagar så det är väl dags att uppdatera lite.

I onsdags stängde vi redan 16.00. LYX som vanligt!
Sen blev det till att skynda sig hem och duscha och piffa till sig innan det bar vidare mot Arbrå. Hem till päronen och slängde i mig lite käk och sen promenerade jag till Jon och Cissi på fest.
Mycket folk blev det tillslut och väldigt trevligt hade jag.
Mitt lag vann ju den obligatoriska musiktävlingen också! Ölen jag vann borde jag med närmare eftertanke låtit bli, tål ju inte öl. Vilket jag också var väl medveten om på torsdagen...
Fattade inte riktigt hur klockan blev så mycket men jag gick hemåt vid halv fyra allafall och la mig. Senare nångång under natten vaknade jag av att mamma stod och undrade vad jag höll på med... då satt jag i trosor och t-shirt och försökte få på mig skorna i hallen. Vet inte riktigt vart jag var på väg. Glad att mamma sover lätt allafall för annars vet man ju inte var jag vaknat nånstans.

Ja torsdagen tillbringades mestadels i horisontellt läge... Fy tusan!

På fredagen var jag nere i Bollnäs på förmiddagen. Var ju tvungen att diska eftersom jag inte hann det i onsdags. Sen kom Daniel på lite besök, kul! Inte så ofta man träffas nuförtiden.
Var ner på stan med honom en sväng också innan jag åkte till Arbrå igen.

Så tråkigt att vara i min fula lgh när man är långledig. Men nu är det inte så långt kvar...
LÄNGTAR!

Nu blir det bara slapp framför tv:n resten av söndagen. Ska faktiskt ta och skala en påse räkor nu! Hur gott är inte det?
I möre kommer lillasyster hem för en liten kort visit innan hon åker vidare till Lofoten. Hoppas jag hinner träffa henne en del innan hon åker allafall.

Inga kommentarer: