2008-05-25

Rätt skön helg

Härligt väder igår! Med tanke på att det snöade förra helgen så skulle jag vilja kalla det ljuvligt.

På eftermiddagen var jag och päronen till farmor och käkade god mat. Kött och potatisgratäng och pinocciotårta med jordgubbar och banan! GOTT!
Men jag önskar att jag sluppit se skymten av farmors jävla granne ändå... Fy fan vilken skitstövel det är. Alltså helt allvarligt var jag glad att jag inte hade ett gevär för då hade han åkt på ett nackskott. Mamma blev så arg att hon var tvungen att gå iväg när farmor berättade om honom.

På kvällen åkte jag till min kommande bostad (LÄNGTAR) och kollade på Eurovision med Mari. Jaja, vad ska man säga om det? Folk har verkligen ingen smak, så är det bara. Inte för att jag trodde att Perelli skulle vinna men jag trodde på en topp-10 allafall.

Morsdag idag. Mammsen fick 4 udda snapsglas av mig. Jättefina var dom. Blir nog helt perfekt i hennes skåp om det blir klart nångång.

Skulle verkligen behöva göra nytta nu jag. Har ett ton kläder som dräller i mitt sovrum som skulle behöva flyttas, antingen till garderoben eller till tvättmaskinen. Sen rev jag ju ur sängkläderna igår så det måste jag ju fixa nya... Åh vad trist!

Inga kommentarer: