2008-05-14

In i dimman!

Alltså vilken dag jag haft på jobbet idag... Zzzzz!
Var ju uppe i natt och skjutsade Sofie och Sara till tåget. Dom flyttar ju upp till Lofoten över sommaren. Inte riktigt min kopp of te att vara uppe och skrota den där tiden på dygnet, om det inte är så att jag varit vaken hela tiden innan förstårs. Kunde ju visserligen åka hem och sova några timmar till men det tog ju ett bra tag innan jag somnade om.

Sen har jag gått omkring som i dimma hela dan på jobbet, pratade en del tok. När min kollega sa "prosit" när jag nyste svarade jag "varsågod" tillbaka. Som tur är har det varit rätt lungt på jobbet idag, har liksom inte varit till min rätt. Vet inte om det skulle kunna vara så att jag är lite allergisk också, känner mig knasig i ögonen ("febrig") och lite kliig i halsen. Har ju inte känt av pollen tidigare men det kanske kan bryta ut senare i livet?

Sen har jag ju fått en släng av min kroniska sjukdom "stora New York-sjukan" nu också. Den kommer liksom titt som tätt och gör sig påmind. Vet ju att det bara finns lindring på ett sätt av den sjukdomen. Att åka till NY givetvis! Det är alltså en rätt dyr sjukdom att ha.

Inga kommentarer: