2008-05-26

Vill ha fredag kl. 18.00

Måndag, första dan på en låååång vecka. I morgon börjar en ny 40:- kampanj. Minns ju hur slut i skallen man var varenda kväll förra gången.
Kul att det händer nåt ändå. Blir lite andra rutiner i vardagen för några dagar. Måste bara komma ihåg att jag inte ska direkt till jobbet på onsdag utan först en sväng till farbror doktorn som måste skriva ut några helbra piller mot migrän.

Kollade på en bra film ikväll. Love in Manhattan. Valde den givetvis för namnet men var inte så New Yorkig som jag trodde, vilket är tur för min del egentligen. Längtar ju dit tillräckligt ändå.
Allafall var den lite sorglig (rätt mycket sorglig om jag ska vara ärlig) och som vanligt bölade jag. Inget ovanligt om man är kvinna heter Zetterlund och har Östergårdsgener. Jag och lillasyster har bölat oss igenom otaliga filmer/tv-serier.

Borde nog förflytta mig till sängen nu jag. Sugen på att läsa bok!

Inga kommentarer: