2008-07-20

Inlägg nr. 200!

Jubilerar visst idag! Kul kul!

Sitter i soffan och funderar på vad jag ska sätta på mig för kläder. Skriver lite blogg medans jag funderar...

Ett tips till alla: Spill aldrig hett te på magen. Det gör förbannad ont och man får brännsår.

Har kommit en bit på vägen idag allafall, sorterat kläder och hängt in i garderoberna, fixat i köket m.m. Problemet är att både garderoberna och köksskåpen slukade mer i förra lägenheten så jag vet liksom inte vart jag ska göra av allt. Ska ju på IKEA om ett par veckor så jag får väl leta reda på nå smarta lösningar där. Har tex. ingen aning om vart jag ska göra av alla handdukar och badlakan.

Nu låter det som att min första maskin med disk gått klart, L Y X!!! Bara att tjoffa in grejerna och köra i stället för att samla på hög och diska när man inte har plats med mer skitig disk på diskbänken.

Har fortfarande inte kommit på vad jag ska ha på mig men nu måste jag klä på mig, ska åka ner och handla lite käk som jag tänkte värma hos päronen och sen ska jag göra nåt av det vuxnaste man kan göra... Gå på tupperware-party hos Cissi. Men var inte rädda att jag ska få för många vuxenpoäng, jag kommer nog snarast göra nåt som väger upp det.

1 kommentar:

stinch sa...

jag läste babbeldrottningen, det var egentligen inte en superbra bok men innehöll kärlek och klantigheter så det var lite en sån där mysbok som jag gillar att läsa :)