2008-07-17

Järvzoo


Idag har jag hunnit med en del faktiskt. På förmiddagen städade jag klart det sista i lägenheten. Sen fick jag stressa som en liten iller, var till Erikshjälpen med två flyttkartonger med grejer jag inte ville ha längre, sen hem till Forneby för att lasta ur grejer från bilen, sen till päronen för att byta bil, sen hem igen för att leta kläder... Inte det lättaste när allt är nerpackat. Sen ta ut pengar och vidare till Järvsö.
Var på Järvzoo med Malin, Andreas, Aminda, Mari, Johan, Birk och Vidar. Solen sken när vi gick dit och när vi gick hem, därimellan regnade det=( Inte hela tiden visserligen men det är ju typiskt.
Är riktigt trött nu, slumrade till en stund för ett tag sen. Men nu borde man väl göra nån nytta igen. Har ju några lådor att packa upp innan det blir ordning här. Vill ju ha semester också!
Hade tur att min digitalkamera kom igår så jag kunde fota idag.

Inga kommentarer: