2008-07-10

Packningen from hell

Det minskar verkligen inte på grejer hos mig, för varje pryl jag packar kommer det liksom två nya till på nåt mysko vis. Har allfall rensat bort lite gamla underkläder nu ikväll. Blir verkligen högsta växeln på lördag och söndag. Ska ju upp till Järvsö efter jobbet i morgon. Grilla hemma hos Mari och Johan.

Alltså vilken mardrömsvecka jag haft. Bokstavligt talat, för veckan har varit rätt bra i sig men jag har drömt mycket läskiga mardrömmar helt enkelt. Om lodjur, döda tonåringar i gympahallar och allt möjligt konstigt skit.

Hur kul känns det att halsen börjar göra lite ont då, såhär en arbetsdag innan man får semester? Lagen om allts jävlighet har varit framme igen känns det som. Om man tänker på vilken tid i månaden det är så skulle det tyvärr vara dags för migrän också=( Slapp ju förra månaden. Kanske var för att jag köpt DYRA migräntabletter, kanske liksom hjälpte att köpa dom bara. Enda biverkningen var ett hål i plånboken. Bättre det än biverkningarna jag fick av den där nässparayen.
Det går verkligen INTE att jag har migrän i morgon, och om jag skulle ha det så kan jag inte ta tabletterna för jag får ju inte köra bil med dom.

Inga kommentarer: