2008-07-13

Sista natten på Hedhamre

Jaha, migrän då... dock inte så pass kraftigt att jag måste ta en tablett. Får inte vara värre i morgon för då ska jag väl köra bil ett antal gånger mellan Bollnäs och Arbrå. Börjar ju köra grejer till nya lägenheten. Tvivlar starkt på att vi kommer få med allt.

Kan inte göra så mycket mer här hemma nu för det finns liksom ingen plats kvar längre. Ska packa det sista när vi tömt lgh på en del. Är inte så mycket kvar, badrummet och lite köksgrejer samt all mat bara.
Blev av med mitt databord ikväll allafall så nu sitter jag på golvet=)

Det jag allra helst önskar just nu vore att kunna trolla så att allt var på sin plats i nya lägenheten och att denna var urstädad och klar. Hokus pokus abrakadabra... det funkade inte=(

Måste kliva upp tidigt i morgon och bära ut massa kartonger på balkongen så att vi kommer åt möblerna. Måste ju köra dom först och främst.

Inga kommentarer: