2008-07-02

NU har jag börjat!

Nu har jag äntligen fått tummen ur och börjat packa. Ska ju inte påstå att jag kommit långt, men jag har dock börjat. Hade som mål att packa ner alla ljuslyktor, prydnader och dylikt. Och det gjorde jag!! Packade dessutom ner alla pocketböcker och dvd-filmer så jag gjorde ju lite mer än "kravet", kunde dessutom torka ur ett skåp.

Men herregud vad man samlar på sig skit. Man har aldrig så mycket grejer som när man ska flytta. Ska försöka att ha mer packat när det är dags att köra flyttlasset än jag hade när pappa och Ulf skulle flytta hem mitt pick och pack från Göteborg allafall. Då hade jag ju hela dan på mig att packa innan dom skulle komma på kvällen men jag var så jä*la bakis att jag inte kunde ta mig ur sängen förrän en halvtimme innan dom kom typ. Hade väl gjort det mesta innan men det var en hel del kvar...

Vid 22:10 kom jag på att jag inte ätit nåt på hela kvällen... oooops! Och vad tar man fram då om inte en lakritspuck, en negerboll (man får faktiskt säga det) och ett glas nyponsoppa. Det är ordning med mig!

Det här har varit en vecka då jag inte haft nån koll alls på vad det varit för dag. I måndags hade jag fredag, igår hade jag både måndag, onsdag och torsdag och idag hade jag torsdag. Inte ett rätt med andra ord.

2 kommentarer:

stinch sa...

min brune vän marcus har en tshirt där det står: "varför får man inte säga negerboll när man får säga vitlök" ;)

Sleepy sa...

Haha ja man får faktiskt säga det =)
Har du sett den här videon? http://www.youtube.com/watch?v=qdVp5i6wsOw

Hoppas det går bra med packningen ;-)