2008-07-29

Inte min dag

Idag har jag inte vart på nå bra humör alls. Vaknade väl på fel sida antagligen, och inte blev det nån frukost ute på bron heller... =(
Det var helt enkelt en sån dag när allt gick emot mig, fanns ju inte ens en konservöppnare att köpa på Åhléns. Gick en liten omväg till station för att hämta mina nya tågbiljetter, men hade jag med mig bokningsnumret? Nej.
Fick veta att jag aldrig kommer att få in några kanaler på min DVD-recorder. #&!##%)/"
Den kan inte ta emot digitala signaler helt enkelt, dom flesta kan inte det. Finns att köpa så nu är jag i valet och kvalet om jag ska köpa en ny. Känns ju surt med tanke på att jag inte haft den så gräsligt länge men samtidigt använder jag den så pass ofta att det faktiskt vore värt pengarna.

Bakade en mazarinkaka idag, helt ok men aningens smaklös. Glassen var betydligt godare!
Nu ska jag nog ta med mig lite chips och datorn till sängen och kolla på lite That´s 70s show.

1 kommentar:

stinch sa...

ha ha hur kunde den bli smaklös? glömde du en ingrediens kanske?
konstigt det där, fast man följer receptet blir det ändå knas.