2008-07-29

Rivstart!

Herregud vilken dag, det är helt slut med mig.
Var nära att vända när jag kom till jobbet i morse, såg liksom ut som att dom håller på att bygga upp tvillingtornen igen fast med jobb till Anna. Jobb som ingen annan gör när jag är borta.

Hann väl med en bråkdel av det idag, det flödade in kunder i stort sett hela dan, mest på förmiddagen. Sen var det Grillnatta också så jag jobbade från 9 till 22.30. Mina ben gick knappt att gå på sen, stått och gått hela dan när man precis kommer tillbaka från semestern.
Men det är ju trevligt att jobba på Grillnatta tycker jag, mycket folk i farten.
Min gamla kompis Michaela kom in och sa hej idag, hade inte sett henne på år och dar så det var riktigt kul! =)
Det bästa är att vi har sovmorgon i morgon och öppnar inte förrän 11. Tror jag ska passa på att njuta lite och äta frulle på bron. Det låter ju väldigt bra i teorin, vet ju alltför väl hur jag funkar i praktiken. Kommer väl inte masa mig ur sängen förrän det är absolut nödvändigt om jag känner mig själv rätt, och det borde jag väl göra vid det här laget. Har ju faktiskt känt mig själv i 28 år.

Nu har dom fått Ben & Jerrys-glass på Kvantum, dyrt men oh so good! Nä nu får jag nog kolla om benen bär mig så långt som till sängen, ska nog drömma nåt riktigt härligt inatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det var super skoj att ses igen. Måste väl vara en MASSA år sen sist, kommer inte ihåg när *skrattar*
Synd att det bara blev en snabbis men det går fler tåg ;-)
Kram kram!