2008-07-19

Känns som jag aldrig kommer att bli klar

Det kommer nog ta sin lilla tid med uppackningen märker jag. Har liksom slösat bort alla krafter på packning, flyttning och städning.
Nu blir det liksom bara en pryl här och ett klädesplagg där. Är så trött hela tiden också, vad det kan bero på? Kanske för att jag har semester. Vädret är ju lite sövande också.

Igår var jag ner på stan med min vän Anna-Karin. Vi strosade lite i affärer, fikade på Symfoni och drog ut en sväng på Långnäs för att kolla på brännboll men vi vände när vi kom ut dit för det började ju självklart att regna. Kom en rejäl störtskur, var helt pissblöt och jag var tvungen att gå in på jobbet och tömma vatten ur skorna och torka dom.
Sen for vi till Elgiganten och köpte en tv.

Kvällen ägnades åt att svära och vara skitförbannad för att jag inte fick fram några kanaler på tv:n. Hur jag än gjorde gick det inte.
Åkte till päronen idag för att testa om boxerkortet funkade där, och det gjorde det såklart.
Tv:n funkar ju det är bara det att jag inte får fram kanalerna. Går hur bra som helst att kolla på DVD i den.

Idag när jag gjorde en ny sökning fick jag fram några kanaler, men bara jävla SVT. Man kan ju bli tokig för mindre. Ska ge den en ny chans nu igen annars får jag ringa till boxers kundtjänst.

Inga kommentarer: