2009-11-22

Älskade söndag!

Har precis börjat kolla på Shooter på 4:an. Har sett den förr men jag tyckte att den var riktigt bra så den tål att ses igen. Bättre än Renée Zellweger som Bridget Jones allafall. Till filmen äter jag sega ostkrokar och dricker nån form av lättdryck med smak av hallon och tranbär.
I morse var jag duktig. Jag gick en långpromenad i det mindre vackra vädret. Skönt att få röra lite på sig! Gick faktiskt längre än jag tänkt mig från början. Resten av dan har jag mest spenderat i soffan. Har stickat lite mer på ytterligare ett litet hemligt projekt, men nu tog det slut på garnet jag använder så jag måste köpa mer i morgon. Haha, ni som läser detta behöver inte vara orolig att ni ska få nåt fult hemstickat i julklapp av mig:)

Jobb i morgon igen. Har en sexdagarsvecka att "se fram emot".

1 kommentar:

stina sa...

oskrokar=mums!!