2009-11-23

Vill vill vill ha!

För nån dag sen såg jag en fin bh i en liten julkatalog från Lindex. Jag är ganska kräsen när det gäller mina underkläder (även där alltså, haha) Men nu såg jag alltså en fin som jag jättegärna ville ha så jag gick till Lindex på lunchen idag för att kolla in den. Och den var faktiskt ännu finare i verkligheten än på bilden. Men nu var det ju tyvärr så att denna endast finns i A- och B-kupa... Jag behöver C! VARFÖR??? Usch så besviken jag blev. Jag vill ju så gärna ha den! Provade en 75B, men det var ju ingen hit precis. Alla andra röda bh:ar var inte alls lika fina.
Jag fattar verkligen inte varför man inte gör minst C-kupa liksom? Och allra helst ännu större. Funderar faktiskt på att köpa trosorna till ändå, för dom fanns i storlek så att hela röven ska få plats allafall.

Jaja, får ta och kolla på ett underklädesset jag såg som hastigast när jag var in på Kapp Ahl förra veckan i stället då. Men dom var ju inte röda:(
Skulle behöva nåt nytt tjusigt till julbordet med jobbet, om jag inte helt enkelt tar min nya lila klänning? Ifall det blir utgång i helgen (HOPPAS) ska jag allafall ha den då. Sen vill jag ju ha nåt nytt till juldan också, har liksom en vision av vad jag vill ha, men jag har inte hittat nåt som motsvarar det, haha! Fast min "vision" kanske inkluderar en helt annan kropp också.

Nu hoppas jag verkligen att min sängbotten kommer snart, jag vill inte ligga i ett dike och sova längre. Sen jag bytte tillbaka till min normala sida så har det blivit värre igen så jag måste nog ligga på fel sida inatt. Gästsidan är inte fullt lika dålig som den andra. Det fastnar i min högra skuldra och det går inte att få loss.

2 kommentarer:

Erika sa...

Så frustrerande när man hittat nåt man vill ha och så är det slut!!! Hoppas dom får in dom igen eller att du hittar nåt annat fint!

Haha, ja hur låter en moderkaka?! =) Jag visste inte heller att den lät, men det lät som ett vanligt pulserande typ. Det pumpar väl runt nåt så att barnet får allt den behöver! =) Ja man blir ju lätt nojig, men jag ska försöka lära mig att koppla av!

stina sa...

jättefin bh men då är jag oxå rökt vad gäler den, har lite större rattar än 75b :-)
jag hade faktiskt glömt kappan (mitt minne är sjukt dåligt just nu) så jag hoppas den är kvar i jul så kan jag kolla den då!
kram