2009-11-08

Farsdag!


Jaha, då var Ensam mamma söker över för den här gången då. Nästa säsong tycker jag att vi kör på "Anna söker kalvkött";)

På förmiddagen tog jag ett varmt bad, sen när jag duschat ur all balsam och sånt kände jag att jag blev alldeles yr och svimfärdig. Fick liksom skynda mig att ta handdukarna och lite snabbt ta mig ur badkaret. Slängde en handduk på köksgolvet och la mig blöt och spritt språngande där på mage... Usch vad otäckt det var. Illa mådde jag också. Låg där ett bra tag innan jag orkade ta mig till soffan.
Tack och lov gick det över.

Sen for jag till Hans-Jons för att fira pappa på farsdag. Av mig och Sofie fick han Den förlorade symbolen och en påse blandade nötter. Längtar tills pappa läst ut boken så jag får låna den:)

Nu ska jag fortsätta på min stickning... Det ser mycket bra ut! :)

1 kommentar:

Erika sa...

Tack!! Det känns kanon! Ett extra plus att jag slipper bära som sagt! =) Hihi!

Nä flytta är verkligen ingen hit! Fy vad det är drygt! Det tar liksom aldrig slut på saker! Nu hoppas jag att vi bor här ett bra tag med!

Usch, lät inge vidare det där med badandet och att du nästan svimmade! Det blev kanske för varmt?.. ta det försiktigt nästa gång! Tur att du hann ut och lägga dig på golvet!

Hoppas du har en bra måndag! Kram!!