2009-11-21

Lördagsmys!

Har precis haft besök av min kompis Larsson. (det var alltså inte mer spännande än så Stina) Vi har druckit te, skvallrat och kollat på några avsnitt av Gilmore girls. Mysigaste serien ever!
Ska försöka komma i säng lite tidigare ikväll än igår. Blev ju inte vansinnigt sent precis men jag råkade visst sova lite längre än normalt i morse. Klockan visade 12:44 när jag vaknade... Ooops! Lea hade inte vett att väcka mig heller.
Solen sken för första gången på hela månaden men jag hann inte ut nåt innan den gått ner igen:( Har faktiskt inte varit ut nåt på hela dan när jag tänker efter. Eller bara ut på bron, som faktiskt är ny för dagen!
I morgon måste jag nog försöka ta mig ut på en promenad allafall. Även om vädret ska bli sämre igen.

4 kommentarer:

Mari sa...

Jasså!! Anders har äntligen bytt ut bron :-) Nu behöver du inte vara orolig längre att ramla igenom!

stina sa...

jaha nä det var ju inte så spännande. här målade jag upp bilderna av en snygg vilsen främling som ringde på dörren...
en annan gång får vi hoppas! :)

Svorsken sa...

Åh Gilmore Girls ær ju bara sååå bra!

Svorsken sa...

Jo han har faktist gjort den sjælv...Øvar han lite mer kan han ju laga sin egen brøloppstårta å :)))

Hoppas du haft en fin helg!