2009-12-26

555

Detta är inlägg nr 555! Det var även lägenhetsnumret på min alla första egna lägenhet på Kalendervägen 18 i Göteborg! Long time ago...

Det där var väl mest en parantes. Hade en mycket trevlig kväll igår! Träffade en massa roligt folk! En del hade man ju inte träffat sen förra juldagen:-) Var grymt mycket folk ute, och då sväljer ju Tuppz en hel del. Blev världens kaos när alla skulle hämta jackorna så dom stängde helt enkelt in folk. Galet!! Jag kom ut därifrån TJUGO I FYRA! Då hade min skjuts åkt för länge sen. Men det ordnade sig ändå tack och lov. Men sömnen var det lite si och så med.

Har legat på soffan och slöat i stort sett hela dan. Slumrade lite framför bandyn. Mår ganska bra men är galet trött. Nu väntar jag på Mari och Larsson som ska komma och ha lite julmys med mig senare. Byta klappar, äta snask och dricka glögg och julmust. Ska nog värma på mina prinskorvar lite mer nu, är lite hungrig.
Hade köpt marschaller som jag tänkte tända, men jag struntar nog i det nu när det är sånt busväder.

Min ena tå känns helt knasig på nåt vis, inte ont eller så men det känns nästan som "toppen" sitter löst... Låter kanske märkligt, och det är just precis märkligt som det känns också.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Kul att träffa dig, och vad fin du var! Pinglan.
Puss och kram
Ps: ja det enda bra med att vi inte kunde hänga in våra jackor var nog att vi kom ut smidigt haha
Ds

Svorsken sa...

Ja jag hørde å læste att det var det kaoset på tuppenz,helt otroligt!

Nu ær vi i Sverige ja,återigen har vi dokk en sjuk liten tass men i gott humør ændå!
Jobbar du nu om dagarna eller?
Skall ned på stan imorgen vi ihvertfall....

Erika sa...

Ja de brukar bli kaos när alla ska ut! Va roligt att gå på Tuppz! Tycker det är bra att dom öppnat igen!

Hmm, ja de lät lite märlkigt med din tå! Hoppas den sitter kvar! =)

Vad ska du hitta på i nyår då? Kramar!