2009-12-08

Splittrad... eller nåt


Var på bio efter jobbet idag med Åsa och Ing-Britt. Mycket bra film och jag satt på helspänn där på slutet. Kunde inte riktigt minnas så mycket av denna boken som jag gjorde med dom två första och det har nog att göra med att jag läste dom två första och lyssnade på den tredje på ljudbok. Svävade nog iväg lite väl mycket kanske... Får väl ta och läsa den med, har ju boken i bokhyllan.

Andra kvällen i rad jag kom hem sent från jobbet, igår var vi ut och käkade på Scandic (mycket mycket god mat!) Och ikväll var det bion då, bara trevliga saker men jag känner just nu att jag inte har nån koll på min tillvaro. Allt känns bara rörigt för tillfället, det är stökigt, jag orkar inte laga mat, känner mig på nåt vis stressad fast jag inte alls behöver.
Jobbar lördag denna vecka dessutom så jag får väl vänta till på söndag för att komma "i fas" med mig själv. Att jag är världssämst på att komma i säng i tid kanske också har nåt att göra med det...
Jag hoppas att det är den antågande mensjäveln som gör att jag känner mig låg just nu.

1 kommentar:

Amanda sa...

Hoppas du kom på någon mat att laga idag iaf :) Fanken va seg jag är på¨att läsa din blogg jämt bwt ;) Ses imorn! :)