2009-12-25

God fortsättning!

Jaha, då var julafton över för i år med. Hade en lugn och skön dag igår. Hoppas ni alla andra hade det mysigt också!
Var hemma hos mamma och pappa hela dan. Fick lite främmande och fikade på dan och senare kom farmor och Christer så då käkade vi julmat. Gött gött! Men jag åt nog inte riktigt lika mycket som vanligt för jag kände mig inte helt pigg. Men tack och lov är mitt snorande bättre nu, fast jag kände lite åt bihålorna.

Men det är ju inte samma sak med julen när inte Sofie är hemma, det går ju inte att komma ifrån.

Efter att vi delat ut klapparna så spelade mamma, pappa och jag det nya julklappsspelet. Bezzerwizzer. Det var riktigt roligt! Gillar man frågespel så rekommenderar jag det starkt! Vi spelade flera omgångar innan jag for hem till mig på nattkröken för att min kisse skulle få komma in. Jag skulle tro att det faktiskt blir nån omgång idag med när jag ska dit för att käka rester senare.
href="http://www.brettspillguiden.no/data/Image/artikkel/Bezzerwizzer_board.jpg">Just det, dan före julafton stängde vi redan 16:00 och då åkte jag direkt upp till Järvsö. Malin, Aminda och Andreas var ju där!!! Underbart att få kramas lite med prinsessan igen! Hon blev även glad för mina julklappar. Hade köpt en sån fin klänning till henne bland annat, ROSA givetvis!
Ikväll blir det Tuppz och Perssons pack! Galet länge sen man var där så det blir en riktig nostalgitripp! Hoppas och tror på att det blir fantastiskt kul! Man brukar träffa så mycket roligt folk på juldan. Ska partaja med min vapendragare Larsson! Hoppas att jag blir riktigt skitsnygg i min fina lila klänning nu då!

Inga kommentarer: