2009-12-04

Anna på ärten

Min säng då! När jag kom hem från jobbet igår stod den och väntade på min bro! Mamma följde med mig hem och hjälpte mig baxa in åbäket. Notera att den var jättetung och vi skulle ju upp för en lång trappa med:) Mamma drog och jag sköt på... men upp kom den och efter några om och men hamnade den även i sängramen. Valde att byta bara på ena sidan eftersom jag faktiskt bara sover på ena sidan. Andra sidan byts väl om nån gör anspråk på den sidan av sängen.
Går liksom inte att jämföra den gamla resårbotten med den nya. Den förra var korpserien möjligen och den nya är elitserien. Var så ovant att inte sjunka ner när jag la mig. Har sovit mycket skönt, men faktiskt har jag vaknat några gånger inatt. Fast det beror nog mer på lite oroliga drömmar än sängen. Blir alldeles lycklig när jag tänker på den:)
Alltså!!! FY FASEN!!! Såg precis Erik mangla Run to the hills i idol... Vet inte riktigt vad jag ska säga. Mållös! Knockad!

2 kommentarer:

Erika sa...

Ja julmust är toppen, men det är ju gott med glögg också! =) Attan, ja vi hade ju kunnat gjort ett byte där!

Härligt att du fått din nya säng och slipper ligga i en grop! =)

Ha en skön söndag! Kramar!!

Hanna sa...

Ah jag har beställd därifrån en gång, funkar jätte bra:) men egentligen är jag mer för "live-shopping", jag vill helst prova grejerna men ibland är saker så snygga på bild att jag inte kan hålla mig. Kramar