2009-12-17

Mananda!

Dagarna på jobbet blir lite roligare med denna brutta!
Som om fem år kommer att ha växt om mig;-) Eller hur var det?

Jag är mycket tacksam för att jag har så bra jobbarkompisar! Ingen dag utan skratt!
Idag: - Är det en vampyr eller? Hahahaha!

I morgon ska jag göra nåt som inte hör till vanligheterna. Jag ska gå hem före alla andra! Tar ut lite komp och går hem redan 13:30!! Fast som Kia sa; vad ska du göra hela eftermiddagen då rå? Haha, ja det kan man ju fråga sig. Får ju liksom massa tid att slå ihjäl som jag inte är riktigt van vid. Men jag tänkte nog faktiskt stanna kvar en liten stund på stan och köpa dom sista julklapparna. Har nog bara tre kvar tror jag och två av dom vet jag precis vad jag ska köpa så det går i ett nafs. Svårare med den tredje bara... Men det ska nog ordna sig det med. Om jag nu blir klar i morgon så kommer det nog vara rekord tror jag. Har aldrig hänt att jag varit klar med alla julklappar så tidigt. Brukar liksom kunna ränna runt på lunchen den 23:e i vanliga fall. En julklapp köpte jag ju redan när jag var på Tunisien. Jag har liksom aldrig fattat dom där som köper julklappar redan i juli när det är rea.

2 kommentarer:

Amanda sa...

Haha, ja om 5 år Anna.. då har jag allt växt om dig :P Pensionärs Amanda och unga Anna ;) Jag är oxå sååå glas att jag har så underbara jobbar kompisar! Alltid lika roligt!! :) <3

stina sa...

en lucnh får vi in tycker jag!
vi hörs snart!
har nog aldrig sett så mkt snö i sthlm som det är nu. lite läskigt att köra bil imorrn måste jag säga, eller johan kör men det är fortfarande läskigt.
kram