2011-03-10

Dagen blev bra tillslut!

Före:
Efter:
För ett tag sen märkte jag att mina kära ugglor hade ramlat ner:( Dom hade ju faktiskt suttit uppe längre än jag väntat mig, men det var ju ändå lite tråkigt för jag gillade dom! Så väggen kändes ju lite tom efter det så idag fick jag tummen ur och åkte in på Rusta efter jobbet och köpte två vita tavellister! Och hur bra var det inte att hålen passade PRECIS efter hålen som Mari hade gjort när hon just hade två tavellister när hon bodde här. Ramarna köpte jag också idag, och jag ska faktiskt sätta i foton i dom har jag tänkt:) Ska välja ut några bra att framkalla!
Och ja, gardiner är ÖVERSKATTAT!!

Idag har inte varit den bästa dan för min del precis. Vaknade med världens huvudvärk och som om inte det vore illa nog så hade det ju snöat också:( Började sen må väldigt illa och det blev bara värre framåt lunch. Inga problem att äta tack och lov men det hjälpte ju inte heller. På eftermiddagen var det verkligen vidrigt! Kände inte att jag ville lämna dom få stackare som var kvar på jobbet heller men jag gick faktiskt upp i lunchrummet och vilade en timme. Men det blev inte bättre tyvärr! Men senare framåt kvällningen kände jag att det äntligen började släppa. Nu känns det ganska bra, lite mosig men ingen huvudvärk direkt.
Berodde antagligen på väderomställningen som varit idag, börjat känna av sånt mer och mer nu på "äldre dar".

1 kommentar:

Svorsken sa...

Stiligt!
Ær fint med foton på væggen å ær bra med små hyller så slipper man massa hål i væggarna!

Ah det låter skoj!!
å Åre i påsken lær det ju vara himla mycke folk!
Vi kommer nog hem veckan innan påsken vi,jag å lilleman!

kramar