2011-03-07

Platt fall!

Igår mellan Vasaloppet och femmilen var jag tvungen att åka och köpa nudlar som jag glömde när jag handlade dan före. Svårt att göra nudelwok utan nudlar tänkte jag... Alla fall, när jag öppnade bildörren for hela jag under dörren för jag hade på tok för hala stövlar på mig märkte jag. Klarade mig rätt bra tyckte jag, gjorde lite ont på båda benen nedanför knäna som jag slog i bildörren och lite i ena skinkan. Men jag hann tänka att jag skulle hålla upp huvudet alla fall:)
Tänkte väl inte så mycket på vurpan mer än när jag kom åt benen som var/är lite ömma.
Man i morse när jag klev ur sängen hade nåt hänt. Fy så ont jag haft i högra höften:( Måste ha blivit nåt när jag slog i den skinkan som jag inte kände förrän i morse. Så idag har jag linkat på som en invalido på jobbet, och det har ju inte varit lugna gatan så man kunnat vila precis. Hoppas verkligen det är bättre i morgon, för det har inte varit skönt:(
Bilden har inget med inlägget att göra, men jag tycker att det är en rolig bild! Den togs i slutet av maj 2010 på en 30-årsfest. Sussi skulle ta en bild på henne och mig och varken hon eller jag märkte att Cissi smög sig in i bilden där bakom oss. Hon ser lite ut som Gollum där... Vi skrattade orimligt länge åt den där bilden kan jag säga:)
Och på tal om bilden så ÄLSKAR jag mitt läppglans som jag har på mig! Hittade ett i exakt rätt färg som jag letat efter länge och var ju då tvungen att köpa det. Varenda gång jag hade det på mig så kände jag mig verkligen skitsnygg! Det var som att det hade nåt slags inbyggt självförtroende i det. Det tråkiga är ju att jag tappat bort det:( Skulle packa med det när jag skulle till Thailand men kunde inte hitta det nånstans. Är det nån som har synska egenskaper är det läge att plocka fram det nu, var har jag gjort av det??

2 kommentarer:

Hanna sa...

Allt är bara bra:) Hur mår du?

Erika sa...

Men fy då! Hoppas du blir bättre snabbt! Det är verkligen glashalt på vissa ställen nu!

Hihi jag såg inte henne först där bakom men så roligt! :-)

Ja läppglanset ser jättefint ut! Var kommer det ifrån? Hoppas du hittar tag i det!

Disk och tvättmaskin är verkligen guld!
Hoppas du har en fin dag och mindre ont! Kramar!