2011-03-27

Earth hours!

Igår var det ju Earth hour, och faktiskt var jag riktigt duktig och släckte varenda lampa i lägenheten. Tv:n var med av men datorn kunde jag inte förmå mig att stänga av. Tände lite ljus och myste! Hade faktiskt släckt i två timmar för när timmen hade gått kollade jag på film och orkade inte gå runt och tända alla lampor igen.


Den här ugglan kanske inte ser så mycket ut för världen, men jag ÄLSKAR den! Och den har för mig ett väldigt högt affektionsvärde!

Har fått in foton i ramarna nu:)
Örat är MYCKET bättre nu och det är väl penicillinets förtjänst det antar jag. Det jag däremot INTE tänker tacka penicillinet för är illamåendet som kom som ett brev på posten. Var nära att spy igår på jobbet, men det lugnade ner sig tack och lov! Är ledig även i morgon och på tisdag är det sista dagen av kuren.

Inga kommentarer: