2011-03-16

Lyckan finns i så många skepnader!

Som i den här blåa klänningen till exempel! Trodde det skulle bli månader av finkammande av alla nätbutiker för att hitta en klänning jag skulle vilja ha på mig när jag ska på bröllop/dop i juni. Så har det ju varit tidigare gånger så jag tänkte inte att det skulle vara annorlunda nu. Men av en slump så bara snubblade jag på denna och blev förälskad direkt!
Var inne på att jag ville ha en grön men nu känns blått så rätt, blev en del andra blåa plagg hemklickade med. Jag är ju sån att jag snöar in på antingen ett typ av plagg eller en typ av färg när det kommer till klädshoppande. Så nu är det tydligen blått som gäller ett tag framöver...

Hektisk dag på jobbet idag, på eftermiddagen hann jag knappt andas kändes det som. Stressande som tusan! Lär antagligen bli det resterande veckan också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken internet sida har du köpt klänningen? Den är jättefint.