2011-03-04

Drömmarnas tid!

Flera nätter på raken nu har jag vaknat och varit makalöst trött. Drömmer otroligt mycket om nätterna och jag får inte riktigt den där djupsömnen jag önskar. Det är otroligt mycket som hinns med om nätterna, i natt har jag både fått en lillebror och varit med om att min bästa vän dog... :( Och det var bara en liten bråkdel. Strax innan klockan ringde så vaknade jag av ett sms som jag läste och somnade sen genast om igen. Efter det drömde jag att jag sms:ade med en helt annan person och när jag sen klivit upp var jag tvungen att kolla telefonen så att jag inte svarat helt fel på sms:et jag fick i verkligheten, det hade inte alls blivit bra om man tänker på vad jag drömde om. Men jag hade ju inte svarat alls.

Ska ju upp och jobba även i morgon så i natt önskar jag mig en mindre drömrik natt tack!

Gav mig nyss på att locka håret med plattången. Aj! Brände mig på flera fingar:( Värst är vänstra tummen, satan så ont det gör! Måste nog öva mig ganska mycket om jag ska bli haj på det tror jag. Bör nog be om hjälp om jag vill ha lockigt på nån finare tillställning dock.

Inga kommentarer: