2011-03-19

Tröttmössa!

Skulle egentligen ha jobbat den här lördagen men Amanda behövde byta med mig så jag jobbar därför kommande två lördagarna. Och jag kan ju säga som så att jag är väldigt glad för det idag. Det har varit två väldigt intensiva veckor på jobbet. Det är flera av kollegorna som varit sjuka och lediga så det har varit fullt ös för oss som varit på jobbet om dagarna. Dom senaste dagarna har jag varit så sjukt jäkla trött att jag varit förvånad att jag faktiskt hittat hem om kvällarna, men det kan ju vara så att forden har nån inbyggd autopilot att den kört hem av sig själv. Men trots den förlamande tröttheten har jag ändå inte lyckats somna på kvällarna, störande! Inatt vaknade jag dessutom vid tjugo i sex första gången...

Fick förresten klänningen igår, och det andra jag skickat efter, och den var verkligen hur fin som helst även i verkligheten och satt som en smäck!! Synd att det är så långt till 4:e juni bara.

Solen skiner ute så jag ska fixa lite frulle nu och sen ta en promenad till Hans-Jons. Ikväll ska jag dejta Sussi lite. Käka flottig mat, kolla på film och skvallra kan jag tro;)

Hoppas ni alla får en riktigt bra helg!!

1 kommentar:

stina sa...

vart beställde du klänningarna ifrån?
filmerna jag såg var en usel med tom cruise och cameron diaz, trodde det skulle va ett säkert kort men icke. komme rinte ihåg vad den heter men han spelar en agent. som sagt usel. sen såg jag en romnatisk komedi med drew och det var bra men minns inte namnet på den heller. sen såg vi cornelis och den var ok, inte allt så bra som jag trott, lite ångestfilm tyckte jag. kram o tack igen för det fina kortet, hoppas du får en finffin helg!!!