2011-03-03

Jobbig morgon!

Herregud så uppstressad jag kände mig när jag vaknade i morse. Hade drömt att jag skulle på bal och bara hade en timme på mig att duscha, fixa hår, sminka, klä på mig osv. Sen var det helt plötsligt bara en halvtimme. Och jag kom ingen vart alls med saker och ting... Sen visade det sig att jag skulle ha på mig min gamla balklänning från 1999 och den sitter ju inte direkt bra på mig nu. Får den nog överhuvudtaget inte på mig är jag rädd! Allt var hur rörigt som helst och det blev liksom aldrig bra.Sen när jag skulle åka till jobbet i morse hittade jag inte bilnyckeln på sin vanliga plats, som jag är ganska säker på att jag hängde den igår. Hade ju inte tid att leta så vansinnigt mycket heller så jag fick ta reservnyckeln helt enkelt. Så jag tänkte jag skulle hitta den ikväll... Men icke sa nicke! Kan inte fatta vart den tagit vägen. Jag åkte ju bil hem igårkväll så den ska ju finnas nånstans härikring. Vänt upp och ner på alla skor på skohyllan och så även min väska. Enda stället jag kan tänka mig nu är att jag tappat den under bilen ute för på vägen in fanns den inte. Kan inte kolla nu för jag har ingen fungerande ficklampa tror jag och det är ju kolmörkt ute.

Saker och ting kan ju inte bara försvinna så tycker jag. Skit är vad det är!

Inga kommentarer: