2011-12-18

4:e advent



Dessa tre bilder beskriver väl lite vad jag gjort under helgen. Har visserligen ingen bild från jobbet :) I fredags myste jag i soffan med Franco som vanligt. Vi kollade på På spåret, Lejonkungen och Lust och fägring stor. Franco verkade faktiskt riktigt intresserad av Lejonkungen ett tag, han reagerade på när Scar höll i en mus som pep och sen gick han fram till tv:n och satt där framför och tittade. Nu inser jag att det är tre program/filmer som speglar min personlighet. Den vuxna Anna, den barnsliga Anna och den som gillar yngre män (pojkar) haha!

Idag har jag bakat pepparkakor hemma hos mamma och pappa. Skulle nog fått lite väl många tasspår i dom om jag bakat här hemma. Fina blev dom med alla mina roliga formar, men tyvärr var väl dom inte de godaste jag smakat. Köpte färdig deg och det är ju sååå mycket godare med hemmagjord deg.

Har nyss kollat på The ides of march (Maktens män) och den var helt klart sevärd! Inte bara för att Ryan Gosling är med, utan även för att det var en bra film. Nu ska jag kolla på Niceville, och sen kan jag nog även hinna med att se In time. Men först ska jag tända det fjärde ljuset!

Inga kommentarer: